Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Jessica - 20 oktober 2011 20:37

Idag har jag fått en hel del gjort. Stolt över mig själv:). Det kan man väl få vara ibland :).Har städat, handlat till helgen, fixat middagen så sambon behövde bara värma när han kom hem :). Har också varit på samtal med min lärare.Det gick skitbra, jag låg ännu bättre till än vad jag trodde :) Då blir man ju taggad att fortsätta. Och nu är jag på jobbet. Förhoppningsvis får man åka hem snart.En riktigt lugn kväll har vi haft. Skönt!Idag firar jag och Daniel förresten 11-årig förlovningsdag <3 Kanske läge att gifta sig snart :) ?Nu ska jag göra klart det sista, så man får kila hem snart !Ha en trevlig kväll=)!

Av Jessica - 20 oktober 2011 09:00

Underbar video med Takida. Lyssna och njut!

Av Jessica - 20 oktober 2011 08:28

Torsdag idag och jag ser fram emot helgen, bara för att jag är ledig denna helg :-)!Underbart!

Igår var jag i skolan i vanlig ordning.Börjar dra ihop sig till både vanligt prov och nationellt prov. Gäller att lägga i femmans växel nu och plugga järnet. Efter plugget åkte jag till jobbet. Samma gamla vanliga där, men det var ett plus i kanten.. fick jobba med underbara B :-)!

Josefine mår bra igen, vad skönt! Hon kräktes ju sista gången i söndags morse. Igår var det skola igen för hennes del.


Idag ska jag ha samtal med läraren, som alla i klassen ska ha. Då får man väl veta hur man ligger till betygsmässigt. Jag är otroligt tacksam för ett G :-).

Lite senare blir det jobb igen. Börjar kl 16.00 idag. Skönt !

Idag ska det även handlas lite mat.


Ha en bra dag alla där ute ! Kram på er!

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards