Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Jessica - 11 juni 2012 22:16

...eller hur är det man brukar säga? :)

Har nu varit ledig i hela tre dagar, så jag är ordentligt utvilad. Bra det, för nu blir det fyra arbetspass på raken.

Men det ska vi väl klara av :).

I helgen har vi mest bara tagit det lugnt. På lördagkvällen fick vi lite besök av våra kompisar

Jocke och AnnMarie , och deras två barn.


Idag har jag och barnen umgåtts lite med Christina och lille Freddie.

Sen på kvällskvisten åkte vi iväg på en spontantur till Ikea i Västerås :).

För ovanlighetens skull så handlade jag faktiskt ingenting. Helt otroligt för att vara jag. 

PÅ Ikea utan att handla nåt .WOW! Man brukar ju alltid komma hem med minst två påsar små onödiga

"bra att ha "-prylar.


Nu ska jag iaf gå och sova lite. Upp tidigt som satan imorgon!

Efter jobbet får jag umgås med bästa Sara och underbara lilla charmtrollet Vincent :)!


Natti natti på er ! 

Presentation


Hej hej !
Jessica här! Glad och positiv tjej,mamma till två fina barn och sambo till världens bästa Daniel :).
Träning & hälsa är mitt stora intresse.

Vi höres:)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilket band är bäst?
 Nickelback
 Takida
 Dead By April
 Volbeat
 Har aldrig hört talas om nån av dem...
 Ingen! Alla suger.
 Kan inte välja, ALLA är så bra!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Favoritbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards